A moze jednak problemy z PHP? ;S

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Czw, 14 Lut 2002, 19:38:20 CET

On Thu, 14 Feb 2002, [ISO-8859-2] Tomasz Kłoczko wrote:

> To zdefiniuj bliżej to "cos skopane".

Wyglada to na falszywy alarm - wina squirrela, ktorego swoja droga wypada
juz upgradnac do 1.2.4. Mozesz to zrobic i wpechnac do /test? Wtedy
zobacze jak to sie zachowuje.

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.net.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.net.pl/~alchemyx/, Polish section of Linux Counter maintainer