fiu fiu

Witold Filipczyk juandon w poczta.onet.pl
Czw, 14 Lut 2002, 19:34:04 CET

On Thu, Feb 14, 2002 at 04:23:13PM +0100, Witek Kręcicki wrote:
> Once again...
> Wiecie jaki dzis dzien?
> 14 lutego
> dzień Św. Walentego (przy którego relikwiach dziś zresztą byłem: są w moim
> mieście)
> bullshit ze to patron zakochanych
> to patron KOCHAJACYCH
> a dzis jest dzien milosci
> wiec czemu wszyscy sie kloca o pierdolki w stylu dlaczego 1.0 a nie 0.6 albo
> czemu w VIM nie ma ispella i kto ma sie zajac tym zeby ten ispell byl....
> bez sensu totalni
> WK

Miałem się nie wtrącać, ale nie mogę wytrzymać.
Kto się czubi ten się lubi ;-)

Jeśli chodzi o nazwę to "Ra" jest niezła a nawet bardziej niż niezła.
Nie ma sensu wydawać kolejnej "stabilnej" wersji wcześniej niż za rok.
Idąc tym śladem kolejna wersja PLD powinna się zwać "Om".

EOT

WF