PLD-1.1

Witold Filipczyk juandon w poczta.onet.pl
Czw, 14 Lut 2002, 20:01:41 CET

On Thu, Feb 14, 2002 at 05:41:16PM +0100, Blues wrote:
> ... w zasadzie to nawet na nazwę konkurs możnaby ogłosić :)
> nest jest IMHO dobrą propozycją na najnowszy devel. Zawsze.
> Natomiast przyszły release powinien mieć swoją własną nazwę. Teraz jest
> Ra. Może "Amon"?
Pisałem w innym wątku, jestem trochę do tyłu.
Ra - jest mocno wieloznaczne.

Może ktoś zajął by się zrobieniem obrazka na koszulkę.
To powinno być zdjęcie, a nie jakieś obrazki w stylu "Mandrake".
Na zdjęciu:
- piramida,
- Maria Skłodowska-Curie,
- Słońce,
- i do tego kołujące bociany
(koniecznie kołujące, kołujące to takie, które unoszą się wysoko
i latają dla przyjemności wykorzystując kominy powietrzne)

Na grafice się nie znam.
Ale takie zdjęcia gdzieś są i może ktoś je połączy, i to zrobi.

Jeśli chodzi o nazwę dla następnego PLD
to może być "Po" (Polon), pierwiastków jest mnóstwo, ale to zbyt trywialne.

Proponuję, więc "Om".

WF