PLD-1.1

Czw, 14 Lut 2002, 21:42:33 CET

On Thu, 14 Feb 2002, Witold Filipczyk wrote:

> Pisałem w innym wątku, jestem trochę do tyłu.

A od tyłu to będzie Noma :)

> Ra - jest mocno wieloznaczne.
>
> Może ktoś zajął by się zrobieniem obrazka na koszulkę.
> To powinno być zdjęcie, a nie jakieś obrazki w stylu "Mandrake".
> Na zdjęciu:
> - piramida,
> - Maria Skłodowska-Curie,
> - Słońce,
> - i do tego kołujące bociany

Tak wogóle to to się dość dobrze kojarzy bo bociany gniazdują w dużych
ilościach w Polsce ale na zimę latają do Afryki, a w Afryce jest dużo
słońca i piramidy, a piramidy dla noworzytnej Europy (po raz ktoryś
kolejny raz) "odkrył" Napoleon, a ten jak wiadomo był francyzem, a to
właśnie pracując we Francji Skłodowka odkryła pewien pierwiastek :)
Mówiąc inaczje wszystko się ładnie kojarzy :^)

> (koniecznie kołujące, kołujące to takie, które unoszą się wysoko
> i latają dla przyjemności wykorzystując kominy powietrzne)

Pod spodem w nawiasach łacińska nazwa bociana (właśnie ma ktoś
encyklopedię gdzieś pod przeglądarką ? może tu też jest jakiś dodatkowy
podtekś ? :)

> Na grafice się nie znam.
> Ale takie zdjęcia gdzieś są i może ktoś je połączy, i to zrobi.
>
> Jeśli chodzi o nazwę dla następnego PLD
> to może być "Po" (Polon), pierwiastków jest mnóstwo, ale to zbyt trywialne.
>
> Proponuję, więc "Om".

Łel :)
Poczekajmy na większą ilość propozycji :)