[a ja nie]

--s+ ser w metalab.unc.edu
Czw, 14 Lut 2002, 21:52:34 CET

--->[Quoting wrobell <wrobell w ite.pl>:]

> u nas przynajmniej każdy może robić to co potrafi, a w debianie
> możesz już tylko pisać dokumentację lub być beta testerem
> (generalizując oczywiście)

To jasne, ale czemu w rezultacie mamy dawać w efekcie gorszą robotę?

> chcesz żeby za parę lat grupa starych pryków zajmowała się PLD?

Nie, i mam nadzieję, że dzięki organizacji pracy właśnie tego
unikniemy, gdyż na razie obieg informacji (dotyczących choćby
builderów, albo np. takich pomysłow komercjalizacyjnych), jest
niestety niejasny i poza naszymi plecami. Możemy nie znaleźć
frajerów, którzy będą za darmo pociskali dla włodarzy pld.com.pl.

--
     http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
linuxdoc.org|gnu.org|hyperreal.pl|pld.org.pl|it-zone.org