squirrelmail

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Pią, 15 Lut 2002, 09:08:55 CET

On Thu, 14 Feb 2002, Blues wrote:

> eeech... a już pięknego nowego php oskarżałeś ;)

Wierzylem w jego poprawnosc, ale tutaj naszlo mnie zwatpienie, a
powinienem najpierw przyjrzec sie wlasnie squirrelowi. CHyba to jednak
prawda, ze kazdy ma w sobie cos z podejrzliwosci jesli chodzi o PHP (moej
dawne przyzwyczajenie, kiedy PHP + GD sypalo apacha)

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.net.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.net.pl/~alchemyx/, Polish section of Linux Counter maintainer