Komu działa Home/Del/End w iksowych terminalach?

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Pią, 15 Lut 2002, 11:55:36 CET

Co zostało ustalone:
a) Niektórym osobom w działają owe klawisze w xtermie, etermie, gnome-terminalu.
b) Innym osobom nie działają

Zakładam że wszyscy mają aktualne pakiety które mogą mieć wpływ. czyli
readline, ncurses, bash, XFree86, XFree86-libs.

U mnie w xtermie przestało działać po którymś upgrade iksów.

Ponieważ nie jestem jedyną osobą u której to nie działa,
a nie mogę dojść co nie działa, to może jednak osoby u których to
_działa_ mają coś "napsute" (w sensie jakąś swoją konfigurację)

Bardzo proszę się dopisać: komu działa, komu nie.

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)