Komu działa Home/Del/End w iksowych terminalach?

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Pią, 15 Lut 2002, 13:58:45 CET

Robert Grabowski wrote:

> Mi działa ...
>
> Multi Gnome Terminal - ok
> xterm - ok

Tfuuu.... jebłem się ... Del działa, Home i End dają ~ ... Nie zwróciłęm
na to uwagi, bo używam
Ctrl-a i Ctrl-e (ot takie przyzwyczajanie z emacs'a)...

pozdrawiam

--
Robert Grabowski   7bulls.com S.A.

email: Robert.Grabowski w 7bulls.com