z cyklu: "zrobię dzisiaj coś miłego..."

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Pią, 15 Lut 2002, 13:54:14 CET

Poprawiłem cvs, żeby cvs up w SOURCES go nie zabijało. Co ciekawe nie
był to żaden memleak. Po prostu pserver używa asynchronicznego bufora do
wysyłania danych. Funkcja buf_sync() wysyła tylko tyle ile może. A
pserver pcha dane do bufora bez opamiętania. To plus fakt, że po
wysłaniu przez klienta komendy pserver wysyła wszystkie pliki, nie
czekając na odpowiedź powodowało zgon pserver.

Ograniczyłem ten bufor do 100 4k buforów, powinno wystarczyć.

STBR & upgrade cvs.pld.org.pl ASAP.

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-