Komu działa Home/Del/End w iksowych terminalach?

GoTaR gotar w poczta.onet.pl
Pią, 15 Lut 2002, 15:55:16 CET

On Fri, Feb 15, 2002 at 12:58:45 +0000, Robert Grabowski wrote:

> Tfuuu.... jebłem się ... Del działa, Home i End dają ~ ... Nie zwróciłęm

U mnie, jak już pisałem, działają w xtermie (innych nie mam) wszystkie.
Konfigurację środowiska mam jednak w całości swoją. Sprowadza się to do:
- własnych skryptów startowych,
- własna mapa klawiatury na terminal,
- własny(?) /etc/inputrc,
- własny /etc/profile.

Reszta nie jest związana z obsługą terminala, więc wpływu nie powinna
mieć. Fragment XF86Config już podawałem.

Home/End przestają działać i zmieniają się w tyldy po wyrzuceniu z
/etc/inputrc linijek:

"\M-[1~": beginning-of-line
"\M-[4~": end-of-line

jednak nadal działają w mc odpalonym z xterma.

--
GoTaR <gotar w priv0.onet.pl>		USA sux
	La ilaha illa´l-lah! La ilaha!