pdksh jako sh

GoTaR gotar w poczta.onet.pl
Pią, 15 Lut 2002, 15:32:57 CET

On Fri, Feb 15, 2002 at 14:53:22 +0100, Michal Moskal wrote:

> Trzeba wziąć SUS i sprawdzić jak *ma* być,

Co to SUS?

> a nie jak jest w bashu.

W bashu, ash, zsh, (t)csh oraz trash.

ksh93 zachowuje się głupio, nie znam go żeby poprawiać skrypt.
sash przesyła shellowi nadrzędnemu.

Mamy jeszcze jakieś shelle?

> A w shellu sygnały można przechwytywać (trap).

Zaraz zaraz, skrypt x odpala w tle procesy x1 oraz x2. Sądzisz że
sytuacja, w której ubicie x1 powoduje śmierć x2 jest normalna?
Znaczy wszystkie pozostałe shelle nie pracują poprawnie?
I CO niby mam przechwytywać, tak konkretnie?

Żeby nie było, że się czepiam - takie zachowanie kosztowało mnie trochę
żywej kasy i chciałbym wiedzieć, czy to moja niewiedza czy
niedokumentowany 'feature'.

--
GoTaR <gotar w priv0.onet.pl>		USA sux
	La ilaha illa´l-lah! La ilaha!