status pld

Nie, 17 Lut 2002, 00:04:22 CET

On Sat, 16 Feb 2002, Blues wrote:
[..]
> To, że _TY_ nie masz athlona o niczym jeszcze nie świadczy. Bardzo wielu
> ludzi ma i zaczyna im (także mi - mam już 4 szt...) zależeć.

Źle to zrozumiałeś. To jest wyłacznie ilustracja tego że wymaganie od
innych zainteresowanai czymś co ich nie interesuje tylko dlatego że
zajmują sie PLD nie jest pprawnym podejściem. Czyli: jesteś czymś
zainteresowany -> tańcuj sam koło tego i/lub szukaj innych kttórzy mają
podobne potrzeby.
Jeżeli robienie wsparcie dla athalona bedzie miało sens to na pewno sam
troche przy tym pomogę po mimo tego że sam jeszcze nie mam maszynki na
czymś takim. Obawiam się tylko że mankamenty gcc 3 zniweczą potencjalny
zysk na optymalizacji kodu pod tą architektórę. Dobzre byłoby
przeprowadzić konkretne prby wykazujace że ma to zreczywiście sens.