ekhem?

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Sob, 16 Lut 2002, 09:53:35 CET

On Sat, 16 Feb 2002 adasi w grubno.da.ru wrote:

> To ty nie zauwazyles wad... poczytaj sobie pld-users i list Alchemyxa na
> pld-devel (oczywiscie mnie obwiniajacy bo to ja wrzucilem testowy pakiet
> do RPMS/)

Nie bierz tego tak do siebie ;-). Ja po prostu spojrzalem w webowy
interfejs CVSu i bylo napisane REALLY release 2 no i pomyslalem tak jak
kloczek, ze to rownowazne ze STB (dlatego objechalem Ciebie a nie Kloczka
;]). Nie przejmuj sie tym tak - nic osobistego, naprawde ;-)

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.net.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.net.pl/~alchemyx/, Polish section of Linux Counter maintainer