status pld

--s+ ser w metalab.unc.edu
Sob, 16 Lut 2002, 22:36:54 CET

--->[Quoting Paweł Sakowski <pawel w sakowski.eu.org>:]

> Już ktoś to napisał, ale trzeba powtórzyć. Z osobistymi wycieczkami
> idźcie na priva albo rozegrajcie to na ulicy. Ta lista służy do czegoś
> innego.

To nie ma nic wspólnego ze sprawami osobistymi. Jestem daleki
od jednoznacznej identyfikacji Tomasza z PLD, a zajmuję się
w moich listach pisaniem o problemach PLD: ostatnio o domenach
i organizacji pracy. To Tomek przerabia te listy na prywatę.

--
     http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
linuxdoc.org|gnu.org|hyperreal.pl|pld.org.pl|it-zone.org