status pld

Nie, 17 Lut 2002, 00:13:06 CET

On Sat, 16 Feb 2002, Witek Kręcicki wrote:
[..]

> oj to bedzie trudne... nie jestem na pld-devel-en (to jest cos takiego?) ale
> chyba tam ruch minimalny... trudno bedzie anglojezycznym wejsc do zespolu

No powtórzę po raz drugi: skoro udizął innych nacji nie licżąc czechó i
japończyków w ruchu na ftp.pld.org.pl nie sumuje się nawet w jeden cały
procent to o co sie dziej an pld-devel-en jest kompletnym
odzwierciedleniem ruchu na ftp.
Wniosek że za granicą nikt nie jest pzrekonany do PLD też nie jest
parwdziwy ponieważ ta wiadomosć że cos takeigo jest dosępne wogóle tam nie
dociera.