UTF-8 (was: Re: ekhem?)

Nie, 17 Lut 2002, 00:33:27 CET

Robert J.Wozny <speedy w ziew.org> writes:

>  arekm: wiesz jak wymusic inne traktowanie unicode w emacsie ?
U mnie emacs wyświetla poprawnie (poza sygnaturą saqa, która chyba
nie jest w UTFie i stąd problem)....

Jedyne co mi się nie podoba, to to, że zamiast przy odpowiedzi posłać
całego maila w np. UTF to ten go szatkuje na kawałki i część śle
w UTF, część w iso8859-2, część w iso8859-1.

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr