Kiedy powstają *.rpmnew

Nie, 17 Lut 2002, 13:05:10 CET

On Sun, 17 Feb 2002, GoTaR wrote:

> [...]
>
> Sądzisz, że wpisując jakieś 'asjkdhsa' udało mi się trafić w tę samą
> sumę kontrolną?

Nie .. nie zrozumiałeś chyba do końca :)

Powtórzę. Pisałem że nowy plik czy to .rpmsave czy .rpmnew pojawia się
wtedy kiedy suma kontrolna md5 z obecnie zainstalowanego pakietu (ta która
jest zapisana w bazie) i tego który jest instalwany (ta zapuisana w
nagółku pakeitu) jest różna i jednocześnie plik jest zmdyfikowany (jego
suma zapisana w bazie jest inna niż suma pliku który jest obecny w
systemie).

W takich wypadkach plik konfiguracyny zakłada sie że mógł ulec istotnym
zmianom. I teraz .. zależnie od noreplace plik jest podmieniany badź nie
ale zawsze jest dostępna czy to nowa postać pliku w .rpmnew czy też jego
poprzednia zawartość po ręcznych modyfikacjach w .rpmsave.