kloczek: SOURCES pdksh-no_std_aliases.patch

Nie, 17 Lut 2002, 02:36:35 CET

On Sun, 17 Feb 2002, Jan Rekorajski wrote:
[..]

> To jest niepotrzebne kombinowanie. Naprawde zdrowiej jest zrobić
> 'unalias nazwy funkcji z rc-scripts' na początku pliku functions.
> Dopiero wtedy masz pewność że cie shell niczym nie zaskoczy.

Kwestia w tym że /bin/sh nie powinien mnie takimi rzeczami zaskakiwać.
Janek jeszcze raz (pomyśl na spokjnie) .. nie /bin/sh jako login shell ale
/bin/sh jako interpreter skryptów. Po za tym w rc-scripts jest używany
tabun funkcji i wszystkie musiałbyś wtedy wymieniać co juz samo w sobie
byłoby bez sensu. Dalej .. sytauacja taka nie dotyczyłaby tylko
rc-scripts ale *dowolnego* skryptu mającego #!/bin/sh w nagłówku.