status pld

Filip Kalinski fk181140 w zodiac.mimuw.edu.pl
Nie, 17 Lut 2002, 09:35:33 CET

On day Sun, Feb 17, 2002 at 01:09:43AM +0100, Artur Flinta wrote what follows:
> Witam

> Ktoś się na liście chwalił jakiś czas temu, że przepakietował sobie na
> Athlona wszystko, Prośba o podesłanie ewentualnych wyników, jak to się na
> szybkości odbiło.

Zrobie niedugo testy, np. make bzImage dla
- i686 skompilowanego gcc2
- i686 skompilowanego gcc3
- athlon (gcc3, of course)

Z lenistwa zbuduje pakiety gcc, glibc, i skompiluje jądro, powinno
wystarczyć.

Zobaczymy, co z tego wyniknie...

--
Filip Kaliński <f.kalinski w zodiac.mimuw.edu.pl>