UTF-8 (was: Re: ekhem?)

Adam Gorzkiewicz adgor w ppp-cen188.poznan.tpnet.pl
Nie, 17 Lut 2002, 11:28:20 CET

Dnia nie 17. luty 2002 00:15, napisałeś:

> Jest dokładnie tak samo...
A u mnie post w utf-8 jest wyświetlany poprawnie (mam ustawione kodowanie
automatyczne) Krzaczki pojawiają się we fragmentach cytowanych przez
szanownych dyskutantów (jw)
Jak to się mówi - kmail rulez ?? :)))
--
AdGor