status pld

GoTaR gotar w poczta.onet.pl
Nie, 17 Lut 2002, 11:33:12 CET

On Sun, Feb 17, 2002 at 11:10:06 +0100, Witek Kręcicki wrote:

> no bez przesady... roznice miedzy 386 a 486 sa minimalne wiec jaki sens ma
> dodawanie kolejnych kilku GB dla i486 (swoja droga w zyciu nie widzialem
> pakietu dla i486 :)

Różnice między i386 a i486 w przypadku procesorów Cyrix/IBM 6x86 są
takie, jak między i386 a i586 w przypadku procesorów Intela.

Jeśli już z czegoś rezygnować to i686 i Athlon. Czemu? Bo posiadacze
tych maszyn będą w stanie sami sobie zbudować pakiety, w przeciwieństwie
do posiadaczy 386/486/586/6x86.

--
GoTaR <gotar w priv0.onet.pl>		USA sux
	La ilaha illa´l-lah! La ilaha!