status pld

GoTaR gotar w poczta.onet.pl
Nie, 17 Lut 2002, 12:11:05 CET

On Sun, Feb 17, 2002 at 11:44:54 +0100, Marcin Bohosiewicz wrote:

> Taaak? Tylko ze wszystkie _nowe_ komputery to teraz i686 lub Athlon.

Ironia w piśmie ginie...

> I przydaloby sie, zeby PLD mialo wersje kompilowane pod _wspolczesne_
> procesory. Nie pod historyczne, odchodzace powoli (lub szybciej niz
> powoli) z eksploatacji produkcyjnej maszyny na 386/486/586, na ktorych
> dziala wersja i386 PLD.

A czy ja coś mówię? Stwierdziłem tylko fakt, że nie będę pracował nad
czymś, co jest mi nieprzydatne. Jeśli będę musiał sam sobie budować
pakiety to znacznie szybciej i taniej wyjdzie, jeśli będę to robił
lokalnie, a nie po sieci.

--
GoTaR <gotar w priv0.onet.pl>		USA sux
	La ilaha illa´l-lah! La ilaha!