ix86: rózniece w arch (było: Re: status pld)

Nie, 17 Lut 2002, 12:38:49 CET

On Sun, 17 Feb 2002, Marcin Bohosiewicz wrote:
[..]
>                     ^^^^^^^^^^^^
> Czyli mam rozumiec ze Ty uzywasz na codzien PLD na 386/486/586 ?
> Jesli tak, to mam prosbe - przyjrzyj sie temu co jest na ftp,
> bo kiedys juz udalo mi sie namierzyc blad, ze builder 386 i 586 nie
> wiadomo dlaczego zaczely kompilowac na 686. Blad zostal namierzony
> i poprawiony, ale smieci mogly w pakietach pozostac....

Niejako na marginesie tej dyskusji chciałem poruszyc pewien temat.
Na ep mam okazję używac binarek pod wszystkie trzy arch ix86 jednocześnie
i zauważam pewne różnice. Np. w chroot z i386 dział inaczje mc. Polega to
na tym że przykłądowo z mc wejście do katalogu z pakietami trwa
niemożebnie długo po mimo że w zasadzie jest robione odwołanie do ftp na
localhost. Widać że co kawałeke coś jest doczytywane i że jest cos
tam jednak robione. Przypuszczam że moze być swiecej takich dziwnych
zachowań moze być więcej. Nadział sie ktoś na takie inne objawy ?