postgresql: stan obecny ?

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pon, 18 Lut 2002, 09:55:36 CET

On Mon, Feb 18, 2002 at 01:39:22AM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> Na jakim etapie w tej chwili są prace nad postgresql-em ?
> W tej chwili ten pakiet blokuje pythona i rpm-a z gettext na Group.

Ten gettext to w jaki sposób?
To co widziałem w redhatowym specspo jest dobre z wyjątkiem C.po, którego
nie powinno być...

> Prosiłbym o zwrócenie więkzej uwagi na posgresa żeby możan było go
> mozliwie szybko wypuścić (zarówno od strony testowanai jak i brakujących
> poprawek o ile takowe są jeszcze potzrebne).

Dwie rzeczy do zrobienia:
- przeniesienie home do /home/services/postgres
- blokada upgrade jeżeli istnieje stara, niekompatybilna baza - pytałem
  się parę dni temu gdzie to zrobić, bo mi wychodzi, że trzeba w %pre co
  najmniej 3 pakietów (-libs, -clients i głównego)

--
Jakub Bogusz