kloczek: SOURCES pdksh-no_std_aliases.patch

wrobell wrobell w ite.pl
Nie, 17 Lut 2002, 14:28:57 CET

On Sun, Feb 17, 2002 at 11:14:30AM +0100, Mariusz Mazur wrote:
[...]
> Niniejszym optuje za poprawieniem tego patcha tak by reagował tylko na
> wywołanie jako /bin/sh (chyba, że robi to już?) i jeśli ktoś jest mi wstanie
> podać jakąś *logiczną* argumentację, że każdy szanujący się haker przez
> /bin/sh rozumie jakiś inny shell niż POSIX sh to wtedy i tylko wtedy jestem
> skłonny zmienić zdanie.
To nie jest dobry pomysł. Użytkownicy piszący skrypty pod pdksh
będą pisać nieprzenaszalne skrypty. Taka zmiana powinna pójść
do autora pdksh-a i jeśli on jej nie zaakceptuje, to nie powinna
się ona u nas pojawić.

    wrobell <wrobell w ite.pl>