Kompilacja postgresql'a

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Nie, 17 Lut 2002, 15:49:00 CET

Witam!

    Nie powiodła mi się kompilacja postgresql'a. Nie wiem tylko co jest
zwalone glibc, czy postgres. Podczas kompilacji postgresa nie może
znaleźć libieee... Ta biblioteke statyczna jest w pakiecie glibc-static,
którego postgresql nie wymaga do kompilacji. I teraz moje pytanie:

Czy glibc jest zwalone, bo nie ma libieee.so (w glibc-static jest
libieee.a), czy zwalony jest postgres, który nie wymaga glibc-static do
kompilacji?

postgresql 7.1.3 i 7.2 z cvs'a
glibc 2.2.5-1.1

pozdrawiam