perl.prov (rpm-perlprov) i perl-* do poprawki

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Nie, 17 Lut 2002, 16:09:04 CET

Paweł A. Gajda wrote:
[...]
> Trzeba tu jeszcze dołożyć sprawdzanie typu pliku, tak żeby nie przerzucać
> wszystkiego jak leci; bez tego jest duża szansa że i w ELFie skrypt znajdzie
> "package COŚTAM". Popatrz na nasze łaty na perl.{prov,req}

  Ale chyba to nie perl.prov zajmuje się sprawdzeniem, czy plik jest
plikiem perlowym,
czy też nie? ... Ja nic takiego w nim nie znalazłem ...

Pogrzebię jeszcze w tym pliku, przetestuję i podeślę patcha ...

pozdrawiam

--
Robert Grabowski   7bulls.com S.A.

email: Robert.Grabowski w 7bulls.com