kloczek: SOURCES pdksh-no_std_aliases.patch

Nie, 17 Lut 2002, 15:33:46 CET

On 17 Feb 2002, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Psując /bin/sh zepsułeś też /bin/ksh. Popraw zamiast gadać i gadać.

Powinieneś napisać "Poprawiając /bin/sh zepsułeś też /bin/ksh" bo to
dopiero byłoby zgodne z prawdą. Z dyskusji wynikły dodatkowe wnioski co
nalezy skorygować to że tego nie robiłem juz w trakcie dyskusji wynikało z
tego że chciałem zaczekać bo a nóż widelec pojawiłoby się coś nowego co
wskazywałoby na to jak to skorygować.