Co dalej z Sylpheed Claws ?

ZyTeK zytek w abomb.one.pl
Nie, 17 Lut 2002, 18:31:47 CET

Zrobiłem swój pierwszy pakiet rpm. Zajęło mi to kilka dni, no ale jest. :)
Wybrałem Sylpheed Claws, bo bardzo lubię Sylpheed, miałem już prawie gotowy spec od Sylpheeda no i w ogóle stwierdziłem, że to się ludziom przyda
i że to będzie coś dobrego na początek.
Przerobiłem speca od sylpheed, aż wreszcie zaczął się budować pakiet ;) commitnąłem źródła, plik desktop i sylpheed-claws.spec do CVS, którego
niedawno zacząłem się uczyć obsługiwac. :)
Dałem w obu specach (sylpheed.spec i sylpheed-claws.spec) wzajemne konflikty i STB.
Ale na #PLDhelp dowiedziałem się, że już jest sylpheed claws, że jest w branchu (dowiedziałem się co to branch ;)) no i że jest w tym samym pliku - sylpheed.spec tylko trzeba go ściągnąc za pomocą cvs up -r CLAWS sylpheed.spec - i dlatego nie wiedziałem, że Claws już jest.
Co dalej ? Teraz w CVS jest mój sylpheed-claws.spec i sylpheed.spec z brancza CLAWS.

PS. Podziękowania dla alchemyxa, djrzulfa i paru innych osób za porady i wyjaśnienia. :)

--
.: Jakub Głazik - ZyTeK - zytek w abomb.one.pl
.: Pingwiny? eee.... Bociany? TAK!   PLD-LINUX