Kto zwalil mutta?

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Nie, 17 Lut 2002, 18:51:23 CET

17.02.2002 pisze GoTaR (gotar w poczta.onet.pl):

> Teraz nowopobrane maile nie mają flagi N. Naprawić.

Mam tak samo. Co dziwne maile, które lądują w /var/mail/jojoro mam z
flagami N, a te, które przeszły przez procmaila i są wrzucone do jakiejś
skrzynki np ~/Mail/lists/pld-devel-pl nie mają flag N.

--
You've been leading a dog's life.  Stay off the furniture.