Co dalej z Sylpheed Claws ?

ZyTeK zytek w abomb.one.pl
Nie, 17 Lut 2002, 20:46:45 CET

Dnia Sun, 17 Feb 2002 18:35:40 +0100
Michał Margula napisał(a):

>Stop! Nie kasuj clawsa. Moim zdaniem powinien być zwykły i claws, bo
>zwykły jest zazwyczaj nowszy, ale z mniejszą ilości funkcji a claws
>stary ale z masą patchy - dajmy wybór userom.

A więc jak ? Mam dalej rozwijać sylpheed-claws.spec ? Mogę np. go sprowadzić do takiej wersji
jak ten z brancha (zauważyłem tam parę interesujących rzeczy).
Poza tym claws wcale taki stary nie jest. :)

Nadal proszę o odpowiedź jak to z branchami jest. Czy to tylko na użytek developerów ?
Bo chyba na ftp się nie pojawia sylpheed i claws z brancha,
więc zwykły użytkownik (jakim ja w sumie jestem...) nie za bardzo ma możliwość łatwego
dostępu do programu, do którego spec jest gotowy.
Jak dla mnie, branch w takim przypadku nie był raczej potrzebny, wręcz ograniczał dostęp do programu.
No chyba, że się mylę, w końcu od dopiero od kilkunastu godzin zaczynam się w to wszystko zagłębiać. :)

--
.: Jakub Głazik - ZyTeK - zytek w abomb.one.pl
.: Pingwiny? eee.... Bociany? TAK!   PLD-LINUX