kloczek: SOURCES pdksh-no_std_aliases.patch

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Nie, 17 Lut 2002, 21:35:50 CET

On Sunday 17 February 2002 14:55, you wrote:
> Dla Ciebie może i tak, ale nie dla mnie. Jeśli tak bardzo
> chcesz zmieniać ten program, to weź jego źródła nazwij inaczej
> i rób sobie co chcesz.

Arghhhhhh... W następnym trafficu zbluzgam was wszystkich z góry na dół. O
czym wy rozmawiacie? O dupie maryni. Zostało ustalone, że należy zmienić
zachowanie tak, że jak się pdksh odpala jako /bin/sh to ma się zachowywać jak
posix (i tylko wtedy). Jeśli chcecie spędzać czas na przyjacielskich
pogawędkach to czy moglibyście to robić poza listą? Ja już raz dostałem
upomnienie za pisanie pierdół nikogo nie interesujących i niniejszym upominam
was.

--
Mariusz Mazur
"One Ring to bring them all and in the darkness bind them"