postgresql: stan obecny ?

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pon, 18 Lut 2002, 10:23:43 CET

On Mon, Feb 18, 2002 at 10:02:01AM +0100, Marcin Bohosiewicz wrote:

> Czyli /home/services do FHS?

Na to wychodzi.

> Jakis trigger przy upgrade tez by sie przydal.

Hm, jak zmienić home w nss? userdel i useradd?
(sed w passwd to nie jest dobra metoda)

> Blokada... to triggera ktory przekonwertuje baze sie nie da?

Myślałem nad tym - nie sądzę. To powinien zrobić administrator świadomie
- wiedząć, że przez najbliższe ileś(naście,dziesiąt) minut nikt z bazy
nie będzie musiał skorzystać, wiedząc, gdzie ma miejsce na zrobienie
dumpa itd.
Poza tym automat sam nie wpisze hasła na użytkownika postgresql :>

--
Jakub Bogusz