Co z poprawk? na Del/Home/End w Xtermie?

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Pon, 18 Lut 2002, 11:05:20 CET

On Thu, Feb 14, 2002 at 04:56:39PM +0100, Witold Filipczyk wrote:
> Ktoś(tm) powinien przetestować zachowanie klawiatury na różnych
> terminalach z różnymi shellami i językami O(n^3) :)
>
> Jeśli pisałem, że zmienić shell na bash-a, to znaczy mniej więcej
> tyle, żeby w /etc/passwd było /bin/bash.
> a może zostać /bin/sh -> /bin/ksh
>
> WF

nie to jest O(1)

Jak juz o tym piszemy. To moje locale
LANG=C
LC_CTYPE="C"
LC_NUMERIC="C"
LC_TIME="C"
LC_COLLATE="C"
LC_MONETARY="C"
LC_MESSAGES="C"
LC_PAPER="C"
LC_NAME="C"
LC_ADDRESS="C"
LC_TELEPHONE="C"
LC_MEASUREMENT="C"
LC_IDENTIFICATION="C"
LC_ALL=C

i w gnome terminulu mam tak ze jak ktos napisze polskie
literkie to ja juz do konc linji w ktorej ta literkas jest
nic nie widze. czern. panie

Lukasz
--
Łukasz Dobrek
   An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.