Kernel-2.2.20-11 w /test

Daniel Mróz beorn w send.gromada.pl
Pon, 18 Lut 2002, 11:25:46 CET

http://www.impsec.org/linux/masquerade/ip_masq_vpn.html

> Czy to koniecznie musi byc patch, czy nie jest to taki modulik
> jak ip_masq_icq czy ip_masq_h323, ktore mamy w odrebnych pakietach.
Patch po nalozeniu na jadro dodaje opcje budowy dodatkowych modulow
(ip_masq_pptp, ip_masq_ipsec). Niestety, ktorys z ficzerow w jadrze
PLD sie gryzl z tym patchem.

Pozdrawiam
Beorn

Daniel `Beorn' Mróz      <beorn w alpha.pl>       http://127.0.0.1/beorn
GCS/E d-(pu) s-:- a--@ C++++ UL++++$ P+++ L+++ E--- X W+>++ N+++ o? K-
w--- O M- V- PS PE- !Y PGP+ t- 5- R tv-- b+ DI++ D+++ G++ e h+ r--- y?