status pld

Marcin Chojnowski martii w obgyn.edu.pl
Pon, 18 Lut 2002, 13:25:00 CET

Dnia Pańskiego 18 Feb, 2002, jasio w myslenice.dhs.org napisał(a):
> No widzisz, jednak są zastosowania - i to nie wymierające, bo takich sieci
> osiedlowych powstaje coraz więcej :-) A klient insytucjonalny to inna
> bajka.

Słuchaj do routera dla SDI wcale nie potrzeba pakietów i586 bo i tak
na takim p100 pakiety i386 działają świetnie, więc nie wiem po co ta
gadaka. i586 jest nie produkowane i dla tych niewspieranych będzie i386
a na razie obowiązuje i686 i wyżej. I to myślę jest logiczne bo
raczej wątpię zeby ktoś pracował poważnie na p166 i 32 ram.

> sloty SIMM i DIMM) a trochę "nowsze" (np. pod K6) mają już tylko i
> wyłącznie pod DIMM-y. Chyba nie powiesz mi, że DIMM-a ciężko upolować ?
> :-PW
Wiem akurat jaka jest sytuaca kupno włyty pod k6 takiej zdimm mija się
z celem bo płyty drogie a i procki cieżko dostępne. Za nieiwle
większ pieniądze można kupic Durona który jest 200% wydajniejszy.

> i586 a nie tego jaki sprzęt kupują duże firmy. A widać na liście, że sporo
> osób jednak używa "muzelanej" architektury i586 :-).

no to dla takich muzealnych jest muzealna arch i386 :-)

Martii