pdksh jako sh

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Pon, 18 Lut 2002, 12:25:33 CET

On Sat, Feb 16, 2002 at 04:00:56PM +0100, GoTaR wrote:

> Hmmm...

> Czemu nienormalnie? Dla mnie to trochę nielogiczne - jak mam zabić więc
> jeden już odpalony proces, ratując od śmierci drugi, związany z
> pierwszym tylko rodzicem?

Nie rodzicem, tylko grupą procesów. To trochę co innego. Po prostu
musisz tak napisać skrypt, żeby SIGTERM nie było nienormalnym
zakończeniem (trap 'exit 1' TERM). Oczywiście można też zmienić ksh, ale
nie wiem czy to jest taki dobry pomysł. Ew. tylko jeśli jest wywoływane
jako /bin/sh.

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-