postgresql: stan obecny ?

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Pon, 18 Lut 2002, 13:31:21 CET

Jakub Bogusz wrote:

> Ten gettext to w jaki sposób?
> To co widziałem w redhatowym specspo jest dobre z wyjątkiem C.po, którego
> nie powinno być...

> Dwie rzeczy do zrobienia:
> - przeniesienie home do /home/services/postgres
> - blokada upgrade jeżeli istnieje stara, niekompatybilna baza - pytałem
>   się parę dni temu gdzie to zrobić, bo mi wychodzi, że trzeba w %pre co
>   najmniej 3 pakietów (-libs, -clients i głównego)

Jest tych rzeczy do zrobienia jeszcze sporo...

1. Kompilacja (wymaga libieee, co nie jest określone w specu, lub glibc
jest zwalone) - pisałem o tym kilka wątków wcześniej ...
2. Rozwiązanie sprawy Perla. Jeżeli postgresql-python przeszedł na
python-postgresql, to postgresql-perl powinein przejść na perl-Pg...
Powinny powstać pakiety postgresql-module-plperl i ew.
postgresql-module-plperlu zawierające plperl.so i plperlu.so...  Są one
w postgresql-perl teraz, co jest złe... Też kiedyś o tym pisałem...
3. Ścieżka w createlang do modułow jest zła i wskazuje na /usr/lib, a
nie na /usr/lib/pgsql/modules

pozdrawiam

--
Robert Grabowski   7bulls.com S.A.