status pld

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Pon, 18 Lut 2002, 13:56:45 CET

W liście z pon, 18-02-2002, godz. 12:53, Jakub Bogusz pisze:
> Nie no, po co, na i586 jest Mandrake, po co to dublować?
> Poza tym i586 to muzeum, wszyscy ktĂłrzy mieli juĹź dawno wyrzucili, a na
> routery/firewalle kupią sobie nowe i686.[1]

A ja właśnie zrobiłem downgrade wszystkich pakietów z i686 na i586. Żeby
móc czasem odpalić dysk na zaprzyjaźnionym Windowsowym i586 w celu
przerzucenia danych. Dlaczego ktoś chce mnie zmusić do używania
i386.rpmĂłw?

|   Never trust a man who can count   :            Pawel Sakowski    |
|      up to 1023 on his fingers      :   <pawel w sakowski.eu.org>    |