status pld

jasio@myslenice.dhs.org jasio w myslenice.dhs.org
Pon, 18 Lut 2002, 14:33:43 CET

On Mon, 18 Feb 2002, Marcin Chojnowski wrote:
[CIACH]
> Słuchaj do routera dla SDI wcale nie potrzeba pakietów i586 bo i tak
> na takim p100 pakiety i386 działają świetnie, więc nie wiem po co ta
> gadaka. i586 jest nie produkowane i dla tych niewspieranych będzie i386
> a na razie obowiązuje i686 i wyżej. I to myślę jest logiczne bo
> raczej wątpię zeby ktoś pracował poważnie na p166 i 32 ram.

A ja w domciu pracuję na P166MMX + 48MB RAM :-P POWAŻNIE. I co ? Każesz mi
kupić Durona ? :-P Dla mnie wystarcza ten sprzęt i nie czuję potrzeby
kupna nowszego.

> Wiem akurat jaka jest sytuaca kupno włyty pod k6 takiej zdimm mija się
> z celem bo płyty drogie a i procki cieżko dostępne. Za nieiwle
> większ pieniądze można kupic Durona który jest 200% wydajniejszy.
Na giełdzie są dostępne. Poza tym zawsze można od znajomych (lub
nieznajomych :-) chcących upgadować sobie sprzęt. Ja w każdym razie nie
widzę problemów z dostępnością. A ostatnio postawiłem parę takich
serwerów. A że dla Ciebie cena razy 5 to niewielki pieniądz ......
Pozdrawiam
--
Jacek Rzęsista
mailto:jasio w myslenice.dhs.org