fiu fiu

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Pon, 18 Lut 2002, 15:13:44 CET

On Fri, 15 Feb 2002, GoTaR wrote:

> Jeśli nie omsknął Ci się palec i zamiast w '1' nie trafiłeś w '~'...

Eee, tam. To jeszcze nic szokującego. Ja przy tym samym wzroście ~58kg :(
I nie omksnął mi się palec

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)