status pld

Marcin Chojnowski martii w obgyn.edu.pl
Pon, 18 Lut 2002, 16:13:29 CET

Dnia Pańskiego 18 Feb, 2002, jasio w myslenice.dhs.org napisał(a):
> A ja w domciu pracuję na P166MMX + 48MB RAM :-P POWAŻNIE. I co ? Każesz mi
> kupić Durona ? :-P Dla mnie wystarcza ten sprzęt i nie czuję potrzeby
> kupna nowszego.

No to masz już pakiety dla i586, to teraz skoro to taki super
wydajny sprzęt to sobie z cvs będiesz pobierał i kompilował. Nie
widzę zastsowowania dla i586 chyba że to jest router albo terminal
jakiś. To po prostu się nie opłaca, bo za niewielkie pieniądze
dostaniesz teraz durona. Płyta pod k6 kosztuje ok 300 zł procek tez
niemało bo tego się nie produkuje.

> nieznajomych :-) chcących upgadować sobie sprzęt. Ja w każdym razie nie
> widzę problemów z dostępnością. A ostatnio postawiłem parę takich
> serwerów. A że dla Ciebie cena razy 5 to niewielki pieniądz ......

nie dla mnie cena + 20% to nie wielki pieniądz i nie pisz mi
serwerach jeśli siedzi tam dysk 1.6 gb i to nie scsi na dodatek.
Chyba chciałeś napisać routerów ;-)

Martii