adetex.spec, ghostscript-hpijs.spec

GoTaR gotar w poczta.onet.pl
Pon, 18 Lut 2002, 16:25:08 CET

On Mon, Feb 18, 2002 at 15:38:36 +0100, Jakub Bogusz wrote:

> Co to jest adetex.spec? Jakaś stara wersja jadetex?
> (nawet w Name zostało jadetex...)
>
> ghostcript-hpijs - IIRC miało iść do kasacji (bo nasz ghostscript
> obsługuje hpijs), tylko tam mogą być jeszcze jakieś przydatne patche do
> ghostscripta... patrzył ktoś może?

Hmmm... akurat dwa, w których brak pl desc znalazłem grepem;) Dopisałem
tak dla zasady, ale one chyba są do wywalenia.

A co do desc to resztę przeglądam ręcznie, jeszcze tylko 2200 specy;
brakujących znalazłem na razie kilkanaście.

--
GoTaR <gotar w priv0.onet.pl>		USA sux
	La ilaha illa´l-lah! La ilaha!