status pld

ZyTeK zytek w abomb.one.pl
Pon, 18 Lut 2002, 18:39:43 CET

Dnia Mon, 18 Feb 2002 09:36:33 +0100 (CET)
jasio w myslenice.dhs.org napisał(a):

>[CIACH]
>Kto Ci naopowiadał takich bajek ??????? Jakoś dziwne, że
> ciągle większość ludzi stawia serwery do np. SDI na owych
> "historycznych" Pentiumach. Dlaczego ? Bo płyta z takim prockiem to
> cena rzędu 100zł (w przeciwieństwie do tych "powyżej" PPro) a wydajność
> jest do takich sieci wystarczająca aż nadto.

Dokładnie.
Sam używam jako serwer od SDI właśnie i585 i cenię sobie
to, że mam pakiety właśnie dla tej architektury.
Ten komputer to P133 i 32MB RAM, oprócz routingu
zajmuje się też WWW,FTP,DNS no i dosyć obficie porzesyłaną pocztą.
Przez pewien czas nawet działały na tym komputerze MySQL (kolega się
uczył tego obsługiwać) i 3 sesje irssi (teraz jedna)
ale wywaliłem ze względu na śladowe ilości wolnej pamięci RAM.

I co ? I sprzęt ten działa świetnie.
Był też tani, co było dla naszej świerzo istniejącej sieci bardzo znaczące.

Jak dla mnie pakiety i586 powinny zostać.
Jedyny powód do usunięcia tej architektury byłby wtedy, gdyby w statystykach serwera
było widoczne śladowe pobieranie pakietów dla tej architektury,
a miejsca i mocy procesora by brakowało na serwerze/builderach.

--
.: Jakub Głazik - ZyTeK - zytek w abomb.one.pl
.: Pingwiny? eee.... Bociany? TAK!   PLD-LINUX