status pld

ZyTeK zytek w abomb.one.pl
Pon, 18 Lut 2002, 20:55:01 CET

Dnia Mon, 18 Feb 2002 17:55:32 +0100
Leszek Krupiński napisał(a):

>Witam
>
>Ship log, stardate [-30]8033.7, ZyTeK reports:

>Heh, ja mam P200MMX i mnie szlag trafia, bo co rano sprawdzam
>komputer to połowa daemonów leży. W logach nic nie ma, bo i nic
>się nie dzieje. Poprostu padają. Już nie wiem co robić...

Mi padł httpd, zauważyłem po jakiś 1-2 dniach. :)
Ale to dlatego, że nie wstał po dist-upgrade.

Ogólnie to raczej nie występują takie problemy.

[zytek w abomb zytek]$ free -o -m
             total       used       free     shared    buffers     cached
Mem:            29         23          5          0          0         11
Swap:           47         11         35

Nie tak źle. Prowadzę oszczędną politykę zasobów. :)

--
.: Jakub Głazik - ZyTeK - zytek w abomb.one.pl
.: Pingwiny? eee.... Bociany? TAK!   PLD-LINUX