i386,i586,i686 -> i386,i686,athlon (w PLD 1.1)

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pon, 18 Lut 2002, 20:31:35 CET

On Mon, Feb 18, 2002 at 04:37:38PM +0100, Marcin Bohosiewicz wrote:

> Wlasnie gdzies mi sie to o uszy obilo... ze Athlon sklada sie
> z "athlona wlasciwego" i translatora x86->"athlon wlasciwy".

Może na poziomie mikrokodu jest to zupełnie co innego, ale gcc3
z -march=athlon generuje raczej coś x86-podobnego, tylko
zoptymalizowanego pod k7. Najwyżej jeszcze z wykorzystaniem 3dnowex.

> PS. Kiedys tez slyszalem ze ktorys z chipsetow pod AMD jest
> po zmianie biosu kompatybilny z AXP...

W instrukcji od mojej płyty (KT7A) jest napisane "Supports 200MHz Alpha
EV6 bus for the AMD Athlon(TM) & Duron(TM) processors", ale żadnego
wyjaśnienia co to ma oznaczać nie znalazłem...

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/