Sylpheed i Sylpheed Claws do /test ;)

ZyTeK zytek w abomb.one.pl
Wto, 19 Lut 2002, 21:55:34 CET

Jak w temacie, prosił bym o wrzucenie nowych pakietów (oba mają release 3)
do /test na 2-3 dni. Oba programy działają świetnie, dodałem do nich ikonke więc jest super. :)
Zrobię to samo z xmms (jak znajdę ikone gdzieś ;)).

I jeszcze bym chciał dodać tłumaczenia do niektórych brakujących rzeczy w Sylpheed Claws.
Jak ktoś mnie może choć trochę naprowadzić jak/gdzie to zrobić to będę wdzięczny.

--
.: Jakub Głazik - ZyTeK - zytek w abomb.one.pl
.: Pingwiny? eee.... Bociany? TAK!   PLD-LINUX