syslog-ng i logowanie na tty12

Grzegorz Goławski grzegol w poczta.fm
Wto, 19 Lut 2002, 22:00:30 CET

On wto, lut 19, 2002 at 04:15:06 +0100, Jakub Bogusz wrote:

> Nie tylko podczas logowania (przynajmniej tam gdzie testowałem).
U mnie po zalogowaniu już wszędzie są polskie litery.
A u ciebie gdzie nie było?

> Może dodać do sysconfig/console parametr z listą konsol do zrobienia
> setfont?
Chyba lepiej by było parametr z listą konsol dla których _nie_ potrzeba
robić setfont. Byłoby ich mniej.

> Nie bardzo - syslog powinien wstać możliwie jak najwcześniej, natomiast
> console może być dopiero po potencjalnyn starcie nfsfs (fonty są
> w /usr).
Fakt.

Jeszcze jedna taka rzecz. Mianowicie komunikaty podczas uruchamiania systemu
są bez polskich liter, z wyjątkiem "ó". Po pierwsze dziwnie to wygląda
(np. glówny), a po drugie po ustawieniu fontów wszystkie te "ó" zamieniają
się na krzaki. Myślę, że jak już nie ma polskich liter to bez wyjątków.

--