radzio: SPECS freeswan.spec,1.20,1.21

radzio@student.ii.uni.wroc.pl radzio w student.ii.uni.wroc.pl
Pon, 18 Lut 2002, 23:10:41 CET

On Mon, Feb 18, 2002 at 03:12:01PM +0100, Artur Frysiak wrote:

> W tej wersji możliwe jest już budowanie ipsec jako modułu jądra a nie
> wkompilowane na stałe. Możliwe jest także budowanie bez źródeł jądra.

Cytat z
http://www.freeswan.org/freeswan_trees/freeswan-1.95/doc/install.html:

Since 1.91, we also provide an option to build only the FreeS/WAN
module, without re-compiling the rest of your kernel.
Note, however, that this requires:
 - kernel source in /usr/src/linux
 - kernel has been configured
 - source matches the kernel you are actually running

W http://www.freeswan.org/freeswan_trees/freeswan-1.95/CHANGES nie ma
nic o tym, że można budować bez źródeł jądra. Czy ja coś przeoczyłem
albo źle zrozumiałem?

> Proponuje więc aby zrezygnować z freeswan w kernel.spec i budowanie
> modułów z freeswan.spec.

Jeszcze raz cytat z doc/install.html:
This is relatively new code and not yet tested on a wide range of
systems.

Oczywiście do nest/ można to wrzucić. Przedtem jednak jest inny problem
do rozwiązania (oprócz tego z ipsec.init - see my perv letter):
/etc/ipsec/ipsec.secrets jest generowany przy budowaniu pakietu
(i tylko wtedy gdy taki plik w systemie nie istnieje).
Powinno to być chyba robione przy instalacji pakietu (z tym samym warunkiem).
Postaram się to zrobić w najbliższych dniach.

--
pozdrawiam
Radosław Kintzi <radzio w pld.org.pl>