zytek: SPECS sylpheed.spec,1.44.2.1,NONE

ZyTeK zytek w abomb.one.pl
Wto, 19 Lut 2002, 00:22:03 CET

Dnia Mon, 18 Feb 2002 23:09:55 +0100 (CET)
Tomasz Kłoczko napisał(a):

>- prosze wyjaśnić usuniecia tego (przecież projekt jak najbardziej
>  istnieje i ma się dobrze a takze wydaje się że ludzie uzwyaja
>  sylpheed),

Został usunięty sylpheed.spec z brancha CLAWS, teraz jest sylpheed-claws.spec.

Niestety, to coś co wysyła maile na pld-cvs-commit nie pokazuje zbyt dokładnych informacji.
arekm już to zauważył (i fajnie mnie nazwał, "jakiś z pldhelp" hihi ;)).

BTW. Ogólnie to Sylpheed rólez, nigy bym nie ważył się go usunąć.
Sylpheed Claws też jest super, trzeba by tylko dodać kilka polskich napisów
bo paru brakuje. Jak się dowiem jak się to robi, to postaram się za to zabrać.
Może ktoś pomoże? Zainteresuję się tym jutro po szkole chyba.

--
.: Jakub Głazik - ZyTeK - zytek w abomb.one.pl
.: Pingwiny? eee.... Bociany? TAK!   PLD-LINUX